MannheimJembatan naik hidraulik bergerakKetidakfahaman produk

  • masa pelepasan:2024-05-01 16:32:03
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:592
  • Penerangan pantas:

    Mannheim,Kelas mekanik dan elektrik: bertanggungjawab atas penyelamatan minggu jambatan kenderaan.Semasa turun jambatan naik, sem

Kandungan artikel

Kelas mekanik dan elektrik: bertanggungjawab atas penyelamatan minggu jambatan kenderaan.

Semasa turun jambatan naik, semua pegawai dilarang memanjat cerun dan muat berlebihan semasa menggunakan jambatan naik.

MannheimPeralatan, hidraulik, elektrik dan peranti luaran (Zhou) ā ng zhì; Bergabung, oleh itu, apabila menganalisis kesalahan sistem hidraulik, ciri-ciri struktur dan status peralatan semua sistem hidraulik. sistem hidraulik adalah sistem tertutup dan tekanan, dan aktiviti minyak dalam saluran paip, Tidak mudah untuk memperhatikan sama ada bahagian mekanik di dalam unsur hidraulik rosak atau tidak. Pertama, analisis titik berikut untuk menghapuskan cacat sistem satu per satu. Pertanyaan termasuk: masalah mekanik dalam peralatan (shè bè i), rancangan tidak masuk akal (rancangan atau rancangan) sistem hidraulik, pembersihan peralatan yang salah, isu kualiti dalam unsur hidraulik, pemilihan yang salah komponen penyegelan, dll, Masalah sistem hidraulik disebabkan oleh soalan ini biasanya tidak berkaitan dengan minyak hidraulik

Tinggi tinggi: Secara umum, tinggi tinggi tinggi jembatan papan tetap adalah sama, kecuali bagi orang yang mempunyai keperluan istimewa. Untuk memastikan keselamatan, ia biasanya dikekalkan pada tinggi yang sama dengan piawai.

SakakaMinyak hidraulik yang digunakan patut disimpan bersih dan tidak dicampur dengan air dan kotoran lain. Ia biasanya diganti setiap enam bulan. Minyak hidraulik biasanya menggunakan N pada musim sejuk dan N pada musim panas. Apabila jambatan boarding gagal berfungsi,MannheimTekanan hidraulik paksi naik bimbit, segera hentikan operasi dan penyelesaian masalah.

Semasa turun jambatan naik, semua pegawai dilarang memanjat cerun dan muat berlebihan semasa menggunakan jambatan naik.

Petunjuk untuk membeli komponen paksi naik hidraulik: Tyres. Bila memilih ban paksi naik bergerak, cuba memilih jenis ban yang sama sebanyak yang mungkin, dan pilih ban kuat atau pneumatik berdasarkan situasi sebenar.


MannheimJembatan naik hidraulik bergerakKetidakfahaman produk



Ambil langkah-langkah anti basah untuk mencegah peralatan daripada menjadi basah dalam hari hujan dan salji.

Jika paksi pengarah diri yang sesuai untuk sistem penggantian paksi dua atau tiga digunakan, situasi yang sama tidak akan berlaku sama sekali. Trailer setengah treiler dilengkapi dengan jembatan boarding yang mengendalikan diri tidak lagi menghasilkan sejumlah besar segitik berbahaya antara ban dan permukaan jalan apabila berputar, tetapi hanya gulung pada permukaan jalan sebagai arah perjalanan berubah. Itu dia.

Apabila menurunkan, dan bengkok akan menurunkan beratnya sendiri.

Harga yang adilDengan sederhana, jambatan naik bimbit yang dicapai bukan hanya peranti bantuan untuk memuatkan dan memuatkan barang. Ia juga boleh menyimpan muatan cepat, memuat, dan transportasi objek, yang mempunyai satu keuntungan dalam beberapa industri. Fungsi penyesuaian tinggi unik bagi gerakan chip aplikasi jambatan naik bergerak membuat segala-galanya semakin mudah dan selesa. Paksi muatan bimbit berkhidmat sebagai ramp a untuk forklift, membolehkan mereka masuk dan muat barang secara langsung di dalam trak, menjadikannya mudah, mudah, dan cepat. Keuntungan utama paksi platform bergerak ialah ia boleh beroperasi oleh satu orang dan tidak memerlukan sumber tenaga seperti tenaga. Kemunculan jambatan naik bimbit telah meningkatkan efisiensi kerja dan meningkatkan keuntungan ekonomi.

[UNK][UNK]. Jembatan pengangkutan sisi platform: Jembatan pengangkutan sisi platform dipasang secara langsung di tepi depan platform memuatkan dan memuatkan. Tidak perlu menggali atau menyimpan lubang pada platform operasi memuatkan dan memuatkan, dan pada dasarnya tidak ada perubahan pada struktur bangunan. Semasa pembangunan, faktor pembuatan dan pembuatan operasi tidak dianggap. Pemuatan dan pembuatan jembatan jenis platform berkhidmat sebagai penyelesaian penyelesaian dan juga boleh memenuhi keperluan untuk pembuatan dan pembuatan operasi ke dalam kereta trak.

Bagaimana untuk menjalankan pemeliharaan pos jambatan boarding? Apabila meninggalkan kilang, jembatan naik biasanya lebih cepat daripada peralatan berat lain. Namun, disebabkan aplikasi yang berbeza dari jambatan naik dibandingkan dengan peranti platform lain yang memuatkan, kehidupan perkhidmatan jambatan naik telah dikurangi.


MannheimJembatan naik hidraulik bergerakKetidakfahaman produk



Lepaskan butang permulaan, jambatan penerbangan tetap akan turun secara automatik, guna peluru untuk periksa jika valv penurunan diaktifkan. Jika tidak ada kuasa ia boleh dimuatkan dan dimuatkan.

penjual besarPastikan trak berhenti tepat di ujung depan jambatan boarding tetap dan menggunakan brek tangan untuk mengendalikan jambatan boarding hidraulik tetap.

Spesifikasi dan dimensi jambatan pengangkutan bergerak: (mm) Panjang jambatan - mm (+ Lebar jambatan - mm) Julat perlampatan - - Muatan nilai: T T T Frekuensi cranking tangan julat penuh - kali Julat boleh diatur Tinggi: -DCQY-. Saiz: Julat perlampatan: mm Panjang jambatan: mm Lebar jambatan: mm Frekuensi cranking tangan julat penuh: Sokongan utama: Pipa besi bentuk istimewa digunakan.

Apabila valv penurunan dibuka dan butang penurunan dibebaskan, periksa laluan dan buat pengesan kesalahan; Jika terdapat elektrik, membersihkan kesalahan umum valv menurunkan sendiri. Kabur arah elektro-hidraulik valv turun mesti disimpan bersih dan mudah bergerak.

MannheimSetelah membuat keputusan, perlukan keberanian yang cukup dan pengawasan yang berhati-hati untuk mencegah batu-batu memotong ban, merosakkan kereta api, atau jatuh ke dalam lubang yang dalam. Apa yang harus saya lakukan jika tiba-tiba saya melihat pejalan kaki di jalan di belakang kereta dengan kelajuan cepat? Gripping the steering wheel and stepping on the dead brake or quickly judging the static state of pedestrians, adopting acceleration to detour. Pemandu yang sering menghadapi panik mungkin menghadapi kesulitan kerana pilihan jenis kenderaan mereka. Menyemak sistem brek dan sistem pemandu kereta adalah keadaan.

Pastikan trak berhenti tepat di ujung depan jambatan boarding tetap dan menggunakan brek tangan untuk mengendalikan jambatan boarding hidraulik tetap.

The platform of the boarding bridge adopts anti slip patterned steel plates to increase the climbing friction of the forklift and improve work efficiency. Jembatan naik hidraulik bergerak terutama digunakan di stesen,MannheimJembatan naik hidraulik tetap, dermaga, gudang kilang, dan tempat lain dengan volum kargo yang tinggi tetapi tidak selesa untuk membuat platform kargo. Dan rok anti berguling boleh ditambah jika perlu.


DabasMaklumat produk lain
  • PadebornLift tirai tahapBagaimana menilai haus dan apa yang perlu ditingkatkan

    PadebornLift tirai tahapBagaimana menilai haus dan apa yang perlu ditingkatkan

  • Kot AdduPengubah terbenam minyakApakah kemahiran pemasangan

    Kot AdduPengubah terbenam minyakApakah kemahiran pemasangan

  • SofiaPlatform penangkapan jenis keretapi panduan hidraulikKepentingan pengeluaran dan kehidupan

    SofiaPlatform penangkapan jenis keretapi panduan hidraulikKepentingan pengeluaran dan kehidupan

  • SofiaTrain boarding bridgeApa persembahannya

    SofiaTrain boarding bridgeApa persembahannya

  • GelsenkirchenJembatan boardingBagaimanakah ia berfungsi?

    GelsenkirchenJembatan boardingBagaimanakah ia berfungsi?

  • GelsenkirchenPlatform penangkapan jenis gunting bergerakCara mengenal pasti barang palsu

    GelsenkirchenPlatform penangkapan jenis gunting bergerakCara mengenal pasti barang palsu

  • GelsenkirchenLift untuk villa keluarga tiga lantaiBerita Terklasifikasi

    GelsenkirchenLift untuk villa keluarga tiga lantaiBerita Terklasifikasi

  • KhushabPengubah terbenam minyakAdakah tingkah laku industri merupakan

    KhushabPengubah terbenam minyakAdakah tingkah laku industri merupakan

  • segera:Peringatan: Maklumat MannheimJembatan naik hidraulik bergerakKetidakfahaman produk memberi anda MannheimJembatan naik hidraulik bergerakKetidakfahaman produk oleh syarikat kami, perkhidmatan MannheimJembatan naik hidraulik bergerakKetidakfahaman produk dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk MannheimJembatan naik hidraulik bergerakKetidakfahaman produk, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian MannheimJembatan naik hidraulik bergerakKetidakfahaman produk. MannheimJembatan naik hidraulik bergerakKetidakfahaman produk di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di MannheimJembatan naik hidraulik bergerakKetidakfahaman produk, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!